גן עדן של גינו בנווה צדק

מאת: איריס לקנר
היה זה ביום שמשי ובהיר עת הגעתי לפנינה נעימה ומאוד מזמינה בנווה צדק בהנהלתה של רייצ'ל. מקום נעים העונה לשם, "רייצ'ל קליניק".


רייצ'ל קליניק הוא מרכז טיפולים פארא-רפואיים מתקדמים בטכנולוגיות חדישות.

מיהי רייצ'ל?
רייצ'ל עוסקת בקוסמטיקה רפואית יותר מ-15 שנים והיא בעלת ידע וניסיון עשיר במיוחד. את תחילת דרכה בתחום עשתה בעקבות טראומת אקנה שעברה באופן אישי, ומאז קיבלה החלטה לעזור לכל הסובלים מאקנה. כיום רייצ'ל מציעה הצלחות מוכחות לטיפול באקנה.
רייצ'ל מקפידה לעבור קורסים והשתלמויות, והיא נשארת תמיד עם האצבע על הדופק ומתעדכנת בכל החידושים בתחום. לקוחותיה של רייצ'ל נהנים מיחס אישי ולבבי, מאבחון רפואי מדויק ומטיפולים יעילים ברמה גבוהה, המביאים לתוצאות הנראות בשטח
כיום, למשל, היא בעלת תעודה בינלאומית בתחום הקוסמטיקה הפארא-רפואית (PME) לאחר שעברה הכשרה יסודית ומקיפה במרכז רפואי מוכר לפי שיטת דב קליין וחווה זינגבוים בפיקוח רפואי.

אז מהי הבשורה שהגיעה עד למחוזות נווה צדק?
הנשק האולטימטיבי של עולם הקוסמטיקה המקצועית להזדקנות עור הפנים: "הידרה ליפט", טיפול חדשני עם מכשיר ייחודי מבית GUINOT PARIS, החברה המקצועית בעלת הוותק והניסיון של 40 שנה שמשיב לעור את המראה הצעיר, המוצק והמתוח באופן טבעי וללא התערבות פולשנית.

הטיפול מומלץ לכל מי שרוצה לדחות את הניתוח הפלסטי בשנים ארוכות וגם כטיפול הכנה או טיפול משלים לניתוח שכזה.

הרי מה קורה? עם התקדמות הגיל, שרירי הפנים - בדומה לכל שרירי הגוף, מאבדים מהגמישות ומהחוזק שלהם וקצב הייצור של הסיבים האלסטיים בתאי העור הולך ופוחת. יחד עם ההשפעות המצטברות של הזיהום הסביבתי, התוצאה היא עור רפוי, חסר חיות ומקומט.

הרפואה הפלסטית נלחמת בתופעה באמצעות מגוון פתרונות: מתיחת פנים חלקית או מלאה, הרמת גבות, פילינגים עמוקים, הזרקת בוטוקס, הזרקת חומרי מילוי ותשובות פולשניות אחרות.

גדולתו של ה"הידרה ליפט" היא ביכולתו להילחם בכל התופעות הגורמות להזדקנות העור. הטיפול פועל בו זמנית על העור, על השרירים ועל מערכת הלימפה ובסופו של דבר מחזיר לעור הפנים את המראה הצעיר, הזוהר, המוצק והמתוח. הלחיים והעפעפיים מורמים, הקמטוטים נעלמים, עומק הקמטים מופחת ומרקם העור משתפר.
שימנה לב, כאשר מגיעים לשלב הגירוי העצבי של שרירי הפנים, בניגוד לזריקות מסוג בוטוקס המשתקות את השריר כדי למצק את העור, טיפול ה"הידרה ליפט" דווקא מאמן את השרירים עם כל גירוי שהוא שולח לקצות העצבים הקשורים אליהם. (לא לחינם כבר זכה ה"הידרה ליפט" לכינוי "מכון כושר לפנים".) התוצאה המיידית של פעולה זו היא שיפור בטונוס שרירי הפנים ומיצוקו של העור.

איך זה עובד?
כאן בדיוק המקום לפרט מה עשינו וחווינו בטיפול מידיה האמונות של רייצ'ל :

ראשית, התחלנו עם ניקוי ראשוני ואבחון נכון של העור.
המשכנו עם הפילינג האנזימתי טבעי על בסיס תה ירוק, פאפיה ושאר ירקות ופירות.
"תפקידו של הפילינג הוא להמיס תאים מתים בשכבה הקרנית ולהכין את העור לקליטת החומרים הבאים." מסבירה רייצ'ל.
המשכנו בפילינג חומצות המותאם אישית לסוג העור, גיל והכי חשוב למצב עור הלקוחה. תפקידו של פילינג החומצות הינו הורדת ה - PH של העור ופתיחת החומר הבין תאי על מנת לאפשר לחומרים חיוניים אחרים לחדור לשכבה היוצרת בעור. "שכבה זו הינה אחת החשובות בעור ותפקידה לייצר תאים חדשים הדוחפים את הישנים למעלה וע"י כך נהיית סינרגיה בעור לחידוש ושמירה על תהליך עיכוב ההזדקנות." מדגישה רייצ'ל.

לאחר ההכנה של העור, פנינו למלכת הטיפולים... מכשיר ה"הידרדרמי ליפט".
באמצעותו, התחלנו עם ניקוז לימפתי – לו תפקיד חשוב בהתחלת טיפול הניקוז. הוא יוצר המרצת דם וסילוק רעלים להחייאת רקמות העור.
עברנו ליוניזציה שזהו תהליך החדרת חומרים פעילים לעומק העור הממריצים את ייצור הקולגן והאלסטין בריקמת העור (מה שמשאיר את העור תפוח ומתוח).

* למי שיש רפיון בעור, ממשיכים עם 10 דקות של התעמלות אינטנסיבית לשרירי הפנים באמצעות גירוי עצבי המחזק את טונוס שרירי הפנים ומסיימים בחמצן פעולה המתבצעת בתדר גבוה והחדרת חמצן המוסיפה אנרגיה לתאים, מחטא ומטהרת את העור.

לאחר שסיימנו את החלק הנ"ל עברנו למסאז' מפנק כי אין תחליף לידיים (ובייחוד כמו אלו של רייצ'ל) ומגע אנושי שמרגיע מלטף ומפנק.
חשוב מאוד לזכור כי העיסוי של קוסמטיקאית חשוב לא פחות מאחר ובזמן העיסוי, העור משחרר נוזלים מהדרמה כלפי האפידרמיס וזרימת הדם מביאה עימה חמצן לתאים העור נראה רענן טפוח והויטליות חוזרת.

כמעט לסיום מרחנו מסכה אשר סוגרת את הטיפול לפי סוג העור.

בסיום (באמת) העור מקבל גם אמפולה שהיא תמצית של חומרים איכותיים עבורו, כגון :מינרלים, ויטמינים, קולגן, אלסטין וכו'.

מעל לכל אלו מרחנו לחות ומקדם הגנה ואז כל לקוחה לא יכולה שלא לצאת ולהיראות לפחות מיליון דולר במראה.

כל מי שרוצה תוצאה קבועה ונפלאה, רצוי שתיקח בחשבון בין 6-8 טיפולים משולבים בפילינגים והידרה דרמי.
אם חפצים במכון כושר לחיזוק השרירים ודחיית הזרקות, מומלצים בין 10-14 טיפולים - תלוי במצב העור בגיל וכו'.


מחירי טיפול "הידרה ליפט":
טיפול בודד (בן שעה וחצי): 550 שקלים.
12 טיפולים (שני טיפולים בני שעה וחצי כל אחד ועשרה טיפולים בני 40 דקות כל אחד): 3,500 שקלים.
6 טיפולים (בני שעה וחצי כל אחד): 3,000 שקלים.


לפרטים אצל רייצ'ל : 5100770 - 03


מרענן, מחייה ומותיר אותך עם הרגשה נפלאה - מומלץ בכל עת !




נוצר:  14/12/2008 13:03:00
עודכן: 14/12/2008 17:08:00